سرو فیلم ، رسانه فیلم و سریال

تجمع دوست ویژه: همه چیز شما می توان دید

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۱ ب.ظ

یک قهوه و نقطه معمولی خود را در Central Perk بگیرید زیرا دوستان در حال بازگشت به صفحه کوچک هستند.

هنگامی که سرویس پخش جدید HBO حداکثر HBO Max در ماه مه راه اندازی می شود ، مشترکان در هنگام ورود به محتوای جدید گزینه های زیادی را انتخاب می کنند - اما در ذهن هیچ کس جای تردید نیست که مجدداً دوستان تازه معرفی شده دوستان از محبوب ترین گزینه ها خواهند بود.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر ، بازیگران اصلی و خالقان نشانه NBC sitcom - از جمله برنامه نویسان نمایش دیوید کرین و مارتا کافمن ، و همچنین ستارگان متیو پری ، مت لبلانک ، دیوید شویمر ، لیزا قدرو ، جنیفر آنیستون و کورتنی کاکس - هستند. پس از راه اندازی سرویس جدید در این بهار ، همه آماده شده اند تا یک خانه جدید را در HBO Max برای یک اتحاد ویژه پیدا کنند. کل فهرست پشتیبان قسمت های دوستان نیز منحصراً به سرویس جریان تعلق دارد ، به تازگی Netflix را پیش از این حرکت بزرگ ترک کرده است.

بدیهی است که طرفداران دوستان نسبت به این خبر بسیار دلگیر هستند. در اینجا همه چیز شما باید در مورد اتحاد دوستان ویژه خاص بدانید.

HBO شرط بندی زیادی روی Friends دارد
دوستان HBO Max

منطقی است که HBO Max برای پرداخت مجدد دوستان آماده پرداخت مبلغی مناسب باشد ، اما با این حال ، ستاره های این نمایش همه جبران خسارت جدی برای این ویژه ننوشته شده اند. در روز گذشته ، در طول اجرای اصلی دوستان ، شش ستاره سینگ مگا وات مشهور با پرداخت مجدد حقوق خود را به دست آوردند تا در هر قسمت 1 میلیون دلار درآمد کسب کنند. طبق اطلاعات THR ، سهام جدیدی که در این بخش حضور دارند ، به میزان قابل توجهی با پرداخت 2.5 میلیون دلار به 3 میلیون دلار در هر قسمت برای پری ، شویمر ، لوبلانک ، آنیستون ، قدرو و کاکس پرداخت می شود.

در هر صورت ، HBO از داشتن محتوای جدید و قدیمی به عنوان خانه جدید دوستان بسیار هیجان زده است. در بیانیه بدست آمده توسط THR ، کوین ریلی ، مدیر ارشد محتوای HBO Max (و روسای کانالهایی مانند TBS و TNT) گفت: "حدس بزنید که می توانید این را همان جایی بنویسید که همه آنها با هم جمع شده اند - ما با دیوید دوباره عضو می شویم ، جنیفر ، کورتنی ، مت ، لیزا و متی برای ویژه HBO Max که در کنار کل کتابخانه دوستان برنامه ریزی خواهد شد.من از دوستان وقتی مطلع شدم که در همان مراحل ابتدایی توسعه بود و بعد فرصتی برای کار روی سریال های بسیاری داشتم. سالها بعد و از دیدن تماشای آن با استقبال بینندگان لذت می بریم. به عصری تبدیل می شود که دوستان - و مخاطبان - در زمان واقعی گرد هم می آیند و فکر می کنیم که این اتحاد ویژه باعث جلب روحیه می شود و هواداران اصلی و جدید را متحد می کند. "

همه دوستان شما برای یکپارچه سازی ویژه باز می گردند
دوستان HBO Max

البته ، دوستان بدون ستاره های تعیین کننده آن چیزی نخواهند بود ، و اگر یکی از آنها می گفت خیر ، اتفاق خاصی نخواهد افتاد. خوشبختانه همه آنها ثبت نام کردند و حتی این اخبار را در یک پست همزمان و یکسان در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند (حتی متیو پری که اخیراً به بستر رسانه های اجتماعی پیوست). هواداران باید از دیدن پری به عنوان طعنه مند چاندلر بینگ ، مت لوبلانک به عنوان جوی تریبیبی ، کمرنگ و کمرنگ ، دیوید شویمر به عنوان دیرینه شناس تا حدودی دلپذیر راس گلر ، لیزا کودرو به عنوان اکسپرسیونیک فوبی بوفای ، جنیفر آنیستون به عنوان علاقه مندان به مد راشل استفاده کنند. گرین و کورتنی کاکس به عنوان سرآشپز نوع A مونیکا گلر (که هرگز در واقع نام متاهل خود را پس از گره زدن گره با چندلر به نام گلر بینگ تغییر ندادند).

در مورد کاری که از زمان خاموش کردن چراغ های موجود در آپارتمان مونیکا انجام داده اند ، بازیگران مطمئناً خود را به اندازه کافی شلوغ نگه داشته اند. پس از لیست طولانی فیلمهای بلند ، آنیستون اخیراً به سریال پرچمداران سریال AppleTV + سریال The Morning Show به صفحه نمایش کوچک بازگشت ، که یک مجری تلویزیونی صبح زود برکنار شده را بازی می کند که با شبکه فاسد مبارزه می کند. کاکس در تلویزیون باقی مانده است ، نمایش هایی مثل کوگار تاون. قدرو با احیای HBO's The Comeback ، بازگشت خود را به صحنه برد و در کمدی هایی مانند Easy A و Booksmart در نقش های پشتیبان ظاهر شده است. شویمر به خاطر تصویربرداری از مرحوم رابرت کارداشیان در فیلم The People vs. OJ Simpson ، اولین قسمت از مجموعه گلچین های داستان جنایی آمریکایی رایان مورفی ، مورد تحسین جدی قرار گرفت. پری گیر کرده است از جمله احیای The Odd Couple و سریالهای اصلی مانند Go On و آقای Sunshine. سرانجام ، LeBlanc ، پس از خاتمه دادن به دوستان از Joey ، به سراغ تلویزیون های پرستیژ و پروژه های دیگر رفت و به عنوان نسخه داستانی از خودش در قسمت های Showtime's Episodes (که برای او جایزه گلدن گلوب را بدست آورد) و همچنین یک میزبان در Top Gear بازی کرد.

هر چیز دیگری که به HBO Max می آید
HBO Max

اتحادیه دوستان ویژه بزرگ برای HBO Max است ، اما اگر شما از طرفداران Friends نیستید یا نمی خواهید گزینه های خود را گسترش دهید ، تعداد زیادی محتوای دیگر به این سکو می آیند - از جمله نمایش های جدید از سازندگان مانند Elizabeth Banks (کسی که کمک می کند). DC Superheroes High) و ریدلی اسکات (که سری جدیدش توسط Ra Wolves از TNT به HBO Max منتقل شد).

سایر چشم اندازهای جالب جدید شامل Dune: Sisterhood از مدیر آینده Dune ، دنیس ویلنو ، یک سریال فانوس سبز ، اقتباسی ادبی

آهنگ های رمان های hit مانند Station Eleven Emily St. John Mandel's Station (از خالق Maniac Netflix) و Chimamanda Ngozi Adichie's Americanah (با بازی و ساخت لوپیتا نیونگو) ، یک سریال اصلی گلچین کمدی رمانتیک از آنا کندریک به نام عشق زندگی ، جدید ویژه های کمدی از ستارگانی مانند الن دژنرس و کانن اوبراین و موارد دیگر.

HBO Max هنوز تاریخ راه اندازی مشخصی ندارد ، اما هواداران دوستان می توانند به راحتی آگاه باشند که یکی از پیشنهادات خدمات وظیفه این سرویس ، یک اتحاد طولانی مدت در انتظار این نمایش محبوب است.

  • محسن سلحشوری