سرو فیلم ، رسانه فیلم و سریال

جزئیات کوچکی که در تریلر The Invisible Man از دست ندادید

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹ ب.ظ

آنچه شما نمی توانید ببینید می تواند به شما آسیب برساند.

در روز پنجشنبه ، 7 نوامبر ، Universal Pictures پرده برداری از اولین تریلر برای فیلم Invisible Man - کارگردانی مدرن Leigh Whannell را با رمان HG Wells در سال 1897 به همین نام ، که مشهورترین برای نمایشگر نقره در کارگردانی جیمز نهنگ اقتباس شده است ، از قبل تهیه کرد. -کد تلنگر وحشت-علمی تخیلی که در سال 1933 منتشر شد.

داستان جدید با ضرب و شتم هایی روبرو می شود که برای طرفداران رمان ولز و عکس کلاسیک نهنگ آشنا خواهد شد - در مرکز داستان مردی اسرارآمیز است که راهی را برای نامرئی بودن خود کشف کرده است و کسی را انجام می دهد که جنایات فزاینده ای بی رحمانه را انجام می دهد. - اما دارای طراوت بسیار زیادی است.

در فیلم وانل که در تاریخ 28 فوریه 2020 به سینماها افتاد - عنوان نامرئی Invisible یک شیمیدان نبوغ مانند دکتر جک گریفین در سال 1933 با نام The Invisible Man یا یک چهره قابل قبول نیست که خودش را در یک اتاق با دستگاه های مختلف آزمایشگاهی مانند قفل می کند. گریفین در کار اصلی ویلز. در اینجا ، او پیشگام فناوری ناهنجار ، جامعه شناختی ، پوچ و غنی فن آوری ثروتمند ، آدریان گریفین است که خودکشی می کند و دوست سابق خود سسیلیا کاس را با میراث 5 میلیون دلاری ترک می کند. اگرچه او اصرار دارد که آدریان هرگز زندگی خود را نکرد ، سسیلیا از مرگ آدریان استفاده می کند (و وجهی که وی را در اختیار خود قرار داده است) به عنوان فرصتی برای شروع دوباره بدون اینکه فرد متجاوز او دائماً از بالای سر باشد. همه چیز کنار می رود وقتی که سیسیلیا ، خیلی به وحشتش ، اعتقاد دارد که عدریان ممکن است به هیچ وجه مرده نباشد. در عوض ، او خود را به شکلی نامرئی به دام می اندازد و حتی در "مرگ" عذاب می خواهد.

این تریلر نشان می دهد که تلنگر آینده نیمی از Invisible Man ، نیمی از The Hollow Man (بیشتر در مورد آن بعدا) و 100 درصد وحشتناک است. همچنین چندین جزئیات کوچک وجود دارد که به احتمال زیاد زیر رادار شما لغزیده است - احتمالاً همانطور که قبلاً در آنجا مشغول جابجایی بودید که قبل از آن سیسیلیا کاس را دیده باشید (او بازیگر زن دیوانه آقای الیزابت ماس ​​است) یا اینکه دقیقاً چگونه تمام آن دعواهای نامرئی-انسان-در مقابل-انسان را صحنه می کنند. .

شما قبلاً مرد نامرئی را دیده اید
تریلر Oliver Jackson-Cohen The Invisible Man

قبل از اینکه او زندگی خود را به سبک وحشتناک به پایان برساند و تبدیل به آدم کشی ، به نوعی-حتی-بیشتر-انتقام-بیش از-او-به-یک-واقعی-شخص نامرئی مرد نامرئی شود ، آدریان گریفین در تریلر The Invisible Man ظاهر می شود. . مهمترین آنها این است که وی در یک میز نشسته است و یک استیک را می بیند و گوشت آن را به اندازه صورتی درست در دهان خود قرار می دهد. چه چیزی باید یک شب دوست داشتنی باشد - استیک که احتمالاً نزدیک به 100 دلار قیمت دارد ، زیرا او آدریان گریفین است و او فوق العاده ثروتمند است! شرابی که احتمالاً از یک انبار اختصاصی در بوردو آمده است ، زیرا ، او دوباره احمقانه ثروتمند است! - با ظاهری واقعاً آزار دهنده که در چهره اش پخش می شود ، زیر پا گذاشته شده است. به نظر می رسد که آدریان از همه احساسات انسانی خسته شده است.

اگر هنگام تماشای تریلر Invisible Man با نگاه مرده چشم بسته بودید و احساس می کرد که او برای راحتی بیش از حد آشنا به نظر می رسد ، شما تنها نیستید و فکر خود را از دست می دهید - احتمالاً قبلاً او را دیده اید. دلیلش این است که او توسط الیور جکسون-کوهن بازی می کند ، که به عنوان لوک کرین در سریال ترسناک تحسین شده نتفلیکس بازی The Haunting of Hill House بازی کرد.

به گفته کارگردان لی لی وانل ، جکسون-کوهن عملکرد یک عمر را در فیلم The Invisible Man خواهد بخشید. همانطور که وی به امپراتوری گفت: "وقتی به دنبال شخصیتی شرور هستید ، به دلیل نداشتن اصطلاح بهتر ، جامعه شناسی که به دنبال آسیب رساندن به دیگران است ، می خواهید از دامن زدن به سبیل های پیچیده یک شرور جلوگیری کنید ... [جکسون-کوهن] آن را به صورت بسیار جالب بازی می کرد. او یکی از این بازیگرانی است که به نظر می رسد در دو ثانیه می تواند سوئیچ را تکان بخورد و از صفر به 100 برسد. او می تواند حدود یک ثانیه را لگد کند. این شخصیت "

صفحه ای از کتاب آری استر می گیرید؟
تریلر The Invisible Man

یک اتفاق جالب در تریلر برای فیلم The Invisible 2020 برای سال 2020 وجود دارد: در حالی که Cecilia در حال پخت و پز است ، او به طور خلاصه از آشپزخانه بیرون می رود تا چیزی را بگیرد و هنگامی که این کار را انجام داد ، مشعل اجاق گاز ناگهان اجاق گاز را به آتش کشید و تابه را در شعله های آتش گرفت. . همچنین چاقوی سسیلیا با استفاده از اسلایدها از کنار میز - به نشانه ای که احتمالاً بعداً در صحنه استفاده می شود ، استفاده می شود.

این یکی از پر نورترین صحنه های این تریلر است ، انتظارات ژانر را خراب می کند که وحشت و هیجان باید به معنای واقعی کلمه تاریک باشند به عنوان روشی برای تشدید جو مشکوک و ایجاد هرگونه پرش و ترس و فرش بسیار جالب توجه هستند. با این حال ، همانطور که طرفداران به یاد خواهند آورد ، کارگردان آری استر در اوایل سال جاری ثابت کرد که وحشت می تواند به همان اندازه ، خب وحشتناک در نور روز باشد. فیلم او Mididsmar در فصل آفتاب نیمه شب در سوئد تنظیم شد و همه وحشت آن در فضای آزاد پخش شد و به عنوان یکی از ترسناک ترین تلنگرهای سال 2019 شناخته شده است.

صحنه ای روشن و روز به روز در تریلر Invisible Man مانند نوک کلاه به سمت Aster احساس می کند ، زیرا این فرد نامرئی و تمام رفتارهای تهدیدآمیز او را از سایه ها بیرون می آورد. ما ممکن است نتوانیم مرد نامرئی را ببینیم ، اما او هیچ مزیتی به ظلمت برای مخفی نگه داشتن او ندارد - و ونل می داند

که او نباید: "انسان نامرئی نیازی به پنهان کردن در تاریکی ندارد - این نقطه تمام انسان نامرئی است! این یک هیولا است که نیازی به پنهان کردن در تاریکی ندارد. برای شما در یک اتاق روشن و نمی دانستید که او آنجا بود. "

تریلر Invisible Man ادای احترام به Hollow Man می کند
مرجع The Invisible Man the Hollow Man

بسیاری از تریلرهای فیلم صحنه هایی را توصیف می کنند که به عنوان لحظه های "چشمک زدن-و-شما از دست می دهید" که کاملاً متناسب با این تعریف نیستند. اما تریلر The Invisible Man در حقیقت لحظه ای را شامل می شود که شما ممکن است حتی در اولین بار تماشای آن را ندیده باشید.

این اتفاق در انتهای دم تریلر اتفاق می افتد ، هنگامی که سیسیلیا در بیمارستان است ، تلاش می کند تا Adrian را به شکل Invisible Man خود پیدا کند. او به مدت دو ثانیه تقسیم می شود - یک بار با یک شوت وارونه در زیر آستانه درهای دوبل بیمارستان ، دقیقاً زیر علامت EXIT ، و دوباره جلوی سسیلیا با دست بالا. آن لحظات قبل از آن پیش می رود که ثبت شود که اتفاق افتاده است ، اما بازخوانی دقیق آن برای The Invisible Man به بینندگان این امکان را می دهد تا در جستجوی Adrian-as-the-Invisible-Man باشند. با متوقف کردن فیلم در علامت 2:21 ، می توانید چهره ای تقریباً شفاف و مرتباً آبکی را مشاهده کنید که کمی شبیه به مرد توخالی است - شخصیت تیتراژ فیلم 2000 پاول ورهوین ، که همچنین براساس HG Wells ساخته شده است. رمان مرد نامرئی.

در آن فیلم ، یک دانشمند کابین به نام سباستین کین (کوین بیکن) به اولین انسانی تبدیل می شود که به سرم نامرئی تجربی تزریق می شود. متأسفانه سرم خسته نمی شود. سباستین نمی تواند به نفس انسان برگردد ، در آزمایشگاه قرنطینه می شود و مجبور به پوشیدن ماسک از پوست لاتکس می شود (از این رو او را مرد توخالی می نامند) و به یک داد و بیداد قتل می رسد. کمی مثل آدریان گریفین در فیلم Invisible Man صدا کنید؟ خوب ، او نیز مانند او به نظر می رسد.

همه در تریلر Invisible Man پیچیده شده اند
مرد تریلر Invisible Man در باند

با استفاده از این تریلر مشخص است که فیلم آینده Invisible Man چرخش منحصر به فرد خود را بر روی منبع اصلی خود می گیرد و الهام بخش سایر اقتباس های Invisible Man و از ورودی های تازه به ژانر ترسناک می شود. با این حال ، این بدان معنی نیست که این فیلم بدون اشاره مهم به فیلم Invisible H. H. Wells و ترجمه فیلم در 1993 می رود.

نزدیک انتهای تریلر برای فیلم The Invisible Man ، می بینیم شخصی که در آن به صورت گازی پیچیده شده است و روی ماسک اکسیژن روی دهان روی یک برانکارد قرار دارد ، به عنوان دو پرستار او را به منطقه دیگری از بیمارستان سوار می کنند. فرض بر این است که این ممکن است آدریان گریفین باشد ، اگرچه هیچ راهی برای شناختن آن وجود ندارد ، زیرا تنها بخشی از بدن فرد که قابل مشاهده است چشمان آنهاست. این رقم شبیه به انسان نامرئی گذشته به نظر می رسد ، اما هنوز هم وجود خود را باقی می گذارد: باند های تمام بدن یک ادای احترام به شخصیت هستند ، نوار سایه ای که دو چشم را آشکار می کند پیچ ​​و تاب روی عینک آفتابی است که اصلی آن نامرئی انسان پوشیده بود. ، و به نظر می رسد ماسک اکسیژن نشان دهنده جعلی بینی HG Wells 'Griffin است.

کارگردان وانل گفت: "من قطعاً در حال ادای احترام به مرد نامرئی اصلی هستم." "احساس می کردم بهترین راه برای پیش بردن این شخصیت به جلو این بود که کاملاً مدرنی از آن استفاده کنیم ، چیزی بسیار مبتنی بر آن ، نه چیزی گوتیک [...] نسخه ای از Invisible Man وجود دارد که بسیار یکپارچهسازی با سیستمعامل و یک ادای احترام است. به سبک فیلمهای گذشته. این کاری نیست که من بخواهم انجام دهم. "

وقتی فیلم جدید در تاریخ 28 فوریه 2020 در سینماها افتتاح شد ، مرد نامرئی را ببینید (یا ، آیا نمی بینید؟).

  • محسن سلحشوری