سرو فیلم ، رسانه فیلم و سریال

مرد نامرئی چه مدت است؟

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ب.ظ

اولین ورود در سریال هیولا دوباره تصور شده یونیورسال و Blumhouse به زودی خود را نشان می دهد.

به کارگردانی فیلمنامه‌نویس ، تهیه کننده و بازیگر استرالیایی ، لی وانل ، معمار فیلمهای Saw و حق رای دادن Insidious ، این فیلم با رتبه R امیدوار است به همان اندازه ترسناک باشد که از نظر اجتماعی و احساسی نیز طنین انداز باشد. The Invisible Man الیزابت ماس ​​را به عنوان زنی که از چنگالهای شیطنت آمیز یک نبوغ علمی فرار می کند ، ستاره می کند. اندکی پس از آن ، او می آموزد که گفته می شود که او خودکشی شده است ، اما وقتی سعی می کند ادامه یابد ، زن شروع به اعتقاد دارد که او واقعاً مرده نیست. درعوض ، وی متقاعد شده است که راهی برای نامرئی شدن پیدا کرده است - قدرتی که او قصد دارد از آن استفاده کند تا او را به زندگی ایزوله و سوء استفاده بازگرداند.

ماس هنگام صحبت با MTV News ، ماس تحسین منحصر به فرد وانل در این داستان را نشان داد که وی تأکید می کند رویکرد کاملاً متفاوت نسبت به مطالب منبع ادبی آن در سال 1897 و اقتباس سینمایی 1933 دارد. وی گفت: "من واقعاً از این موضوع هیجان زده بودم." "این مانند یک داستان توانمندسازی زنانه است ، و واقعاً درخشان توسط Leigh Whannell نوشته شده است ، و من واقعاً هیجان زده هستم."

واکنش انتقادی زودهنگام در رسانه های اجتماعی ، احساسات ماس ​​را در مورد زاویه فمینیستی اش بازتاب داده و از بررسی روابط سوء استفاده کننده آن تقدیر کرده است. اما آنها همچنین آن را یک هیجان انگیز کاملاً وحشتناک و حاشیه ای برای صندلی شما نامیدند. یکی از داوران آن را با "یک شاهکار هیچکاک" مقایسه کرد ، در حالی که دیگری گفت که نمی توان از صندلی خود جابجا شد ، حتی برای پوست کشی. اگر می خواهید بدانید که چه مدت شما باید لذت ببرید - یا تحمل کنید - از تنش "احشایی" امضای وانل در فیلم The Invisible Man برخوردار است ، شورای طبقه بندی فیلم انگلیس آن را دقیقاً در 124 دقیقه و 18 ثانیه انجام می دهد. .

مرد نامرئی بیش از چندین نسخه ترسناک در اوایل سال 2020 اجرا می شود
الیزابت ماس ​​به عنوان سسیلیا کاس در فیلم Invisible Man Universal Pictures / Blumhouse

The Invisible Man با دو ساعت دویدن و پنج دقیقه دویدن ، یکی از طولانی ترین انتشارات ترسناک امسال است که با ضرب و شتم 15 دقیقه رقیب Blumhouse جزیره Fantasy را آزاد کرد و از Brahms: The Boy II 40 دقیقه پیشی گرفت. البته ، ظهور فیلم های ابرقهرمانی ، تریلوژی ها و حتی پخش فیلم ها منجر به برخی فیلم های جدی طولانی شده است که Avengers: Endgame و The Irishman دو نمونه بارز در اخیر هستند. اما طبق گفته محقق داده انگلیسی فیلم ، استفن دنباله ، میانگین زمان اجرای یک فیلم در سال 2018 فقط 96.5 دقیقه بود.

وحشت تا حد زیادی موفق شده است به استثنای It It: Chapter Two ، روند تمدید زمان اجرا را خنثی کند. اقتباس استفان کینگ با مدت زمان تقریباً سه ساعت اجرا مهمتر از همه بود که Follows خاطرنشان کرد: "بیش از 99.78٪ از کل فیلمهای ترسناک ساخته شده در طی بیست سال گذشته". The Invisible Man یک جلسه ترور سه ساعته نیست ، اما همچنین اقتباس 90 دقیقه ای طنز از پرندگان طعمه ، روایت دیگر فمینیستی نیست که روابط زنان با مردان بدخواه را بررسی می کند. سرانجام ، زمان اجرای فیلم Universal دلپذیر در میان قرار می گیرد و قول می دهد شما را به اندازه کافی ترس و تفسیر اجتماعی در کرسی های خود نگه دارد.

توصیه شده
بعدی
تاریخ انتشار ، بازیگران ، تریلر و نقشه The Invisible Man
الیزابت ماس ​​در فیلم Invisible Man
توسط متیو جکسون / نوامبر. 21، 2019 11:28 EST / بروزرسانی شده: 5 فوریه 2020 3:50 بعد از ظهر EST

در ژانویه سال 2019 ، بیش از یک سال از ناکامی دنیای تاریک که قرار بود با The Mummy آغاز شود ، حذف شد ، به نظر می رسید Universal Pictures هیچ جهت مشخصی برای آینده هیولاهای فیلم کلاسیک خود ندارد. سپس ، چیز جدیدی شکل گرفت. استودیو دیگر نمی خواهد دنباله جهانی گسترده برای آن شخصیت های دلهره آور محبوب باشد - یا حداقل آنها نمی توانند بی سر و صدا در آن تالاب سیاه فرو روند. در عوض ، رویکرد فردی فیلمساز محور ، بیشتر به هیولاها در کارت ها بود و این رویکرد با The Invisible Man شروع می شود.

در زمستان سال 2020 ، نویسنده / کارگردان لی لی وانل (به روزرسانی) و تهیه کننده جیسون بلوم (خارج شوید ، هالووین) یک شخصیت جدید ناخوشایند کلاسیک که در ابتدا توسط Claude Rains در سال 1933 به دنیا آمد ، تصویری وحشتناک جدید را برای ما به ارمغان می آورد. رویکرد ترسناک مستقیم به شخصیت ، فیلم جدید مرد نامرئی را به عنوان یک متجاوز بازی می کند که از قدرت جدید نامرئی خود استفاده می کند تا به آرامی دوست دختر سابق خود را مجنون کند. با بازیگران ستاره دار ، یک فرضیه جذاب و اولین تریلر قاتل ، فیلم Invisible Man قرار است یکی از بزرگترین بازدیدهای ترسناک سال 2020 شود. با توجه به این نکته ، در اینجا همه چیزهایی که ما تاکنون در مورد این فیلم می دانیم وجود دارد.

تاریخ انتشار فیلم The Invisible Man چیست؟
الیزابت ماس ​​در فیلم Invisible Man

در حالی که ما دقیقاً مطمئن نبودیم که یک فیلم چه زمانی تحقق پیدا کند ، جاده این نسخه از فیلم Invisible Man در واقع در سال 2016 شروع شد ، وقتی Universal Pictures امیدوار بود که تابستان بعد مفهوم مشترک خود را "Dark Darke" را آغاز کند. مومیایی. در آن زمان ، در حالی که هیچ تاریخ اکران وجود نداشت ، به ما گفتند که یک فیلم جدید Invisible Man در راه است و جو

هنی دپ نقش اصلی را ساکن می کند. اما وقتی مومیایی یک شکست اقتصادی و مهم بود ، نسخه Depp of The Invisible Man ابتدا به تعویق افتاد و پس از آن قفل شد.

تجسم جدید و پس از Depp of The Invisible Man و به سرعت جمع شد. در ژانویه سال 2019 لی واگنل به عنوان نویسنده / کارگردان فیلم جدید معرفی شد و تاریخ اکران برای 13 مارس 2020 اعلام شد. در آگوست سال 2019 یونیورسال تصمیم گرفت فیلم را کمی تغییر دهد و تاریخ انتشار جدیدی را اعلام کرد. دو هفته قبل The Invisible Man اکنون در تاریخ 28 فوریه 2020 شروع به اولین کار خواهد کرد.

  • محسن سلحشوری