سرو فیلم ، رسانه فیلم و سریال

سینا

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۷ ب.ظ

در کتابها ، به سبکهای افسانه ای کاتنیس سینا گفته می شود که دارای چشمهای سبز با پشته هایی از طلا پراکنده در سراسر است ، اما این فیلم با چشمان قهوه ای طبیعی لنی کراویتز گیر افتاده است و تصمیم به اضافه کردن بعضی از موهای صورت و گوشواره های خود گرفته است. انتخاب های مد و آرایش او به همان اندازه توصیف کم اهمیت بود - آنها خط چشم طلایی و پیراهن های برای مجموعه های ساده سیاه را از دست دادند - اما مانند بسیاری از شخصیت های دیگر ، او در فیلم ها بسیار قدیمی تر از گورو سبک رو به رشد بود که ما روی کاغذ ملاقات کردیم. .

از نگاه کاتنیس: در باز می شود و مرد جوانی که باید سینا باشد وارد می شود. من از اینکه چقدر عادی به نظر می رسد ناراحت می شوم. بیشتر سبکهایی که در تلویزیون با آنها مصاحبه می کنند ، کاملاً رنگ ، لکه دار شده و جراحی شده اند. اما به نظر می رسد موهای کوتاه و بسته شده سینا سایه طبیعی قهوه ای آن است. او در یک پیراهن سیاه و شلوار ساده است. به نظر می رسد تنها امتیاز تغییر رنگ ، خط چشم طلایی فلزی است که با یک دست سبک اعمال شده است. این تکه های طلا را در چشمان سبز او بیرون می آورد. و علی رغم انزجار من از Capitol و اسلحه های شرم آور آنها ، من نمی توانم فکر کنم چقدر جذاب به نظر می رسد. - بازی های گرسنگی

نمره دقت بازی سازان: 8/10 - حتی بدون رنگ و سن مناسب چشم ، کراویتز تمام بدلکاری و تملک خود را که سینا خواستار آن شد و سپس برخی را تجسم کرد.

اپی ترونت
Lionsgate / Branden Stall for Looper

مطمئناً شادی و سرگرمی اثر اپی Trinket در فیلم های Hunger Games ، همانطور که اشتیاق ناخوشایند شخصیت را برای Capitol و بازی های آن (و افول نهایی آنها) بوجود آورد. با این حال ، هنوز هم برخی از انحرافات جزئی از لباس های خوب توصیف شده و کلاه گیس های الیزابت بنکس در سرتاسر سریال نوشتاری وجود داشته است.

به عنوان مثال ، در بازی های گرسنگی ، کلاه گیس صورتی او را مضحک و لاغر به نظر می رساند ، و در Catching Fire گفته می شود که از دور اول یک موی سر به رنگ کدو تنبل و نه مینای صورتی خود را از دور اول خریده است. او سرانجام در هر دو تکرار به عنوان یک نشانگر همبستگی با Mockingjay روی کلاه گیس طلا قرار گرفت.

از نظر کاتنیس: افی ترینکت ، اسکورت منطقه 12 ، از کاپیتول تازه با پوزش سفید ترسناک ، موهای صورتی و لباس سبز بهاری خود تازه… موهای صورتی او باید کلاه گیس باشد زیرا فرهای او از زمان برخورد با او کمی دور از مرکز تغییر یافته است. هایمیتچ - بازی های گرسنگی

نمره دقت بازیگران: 9/10 - حتی اگر او چند تغییر در مدل لباس و مدل مو داشت ، اما این مطمئناً افی بود که ما در آنجا روی صفحه بزرگ دیدیم. او هرگز نمی تواند برای هیچ کس دیگری اشتباه شود ، و این احتمالاً تمام حرف است.

هایمیتچ ابنناتی
Lionsgate / Branden Stall for Looper

در کتاب ها ، هایمیتش ابنناتی به عنوان یک الکلی روحی ، روحی و روانی توصیف شده است که کتنیس را از عدم آرامش خود متنفر می کند و به زندگی بچه هایی که برای جنگ در نبرد فرستاده می شوند ، خود او نیز همه آن را خوب می شناسد. او دست و پنجه نرم کرد و زندگی خود را در ویکتور دهکده به گونه‌ای که فقط به هیچ وجه ترجمه آن روی صفحه نمایش ترجمه نشده بود ، گرفت. گفته می شود برنده کوئل دوم کوئل موهای تار تیره دارد ، در حالی که همتای صفحه نمایش وی با بازی وودی هارلسون دارای قفل های بلوند مستقیم است و در حالی که کتاب هایمیتچ چشمان خاکستری داشت ، هارلسون در فیلم ها آبی بود.

از نظر کاتنیس: هایمیتچ ابنناتی ، مردی میانسال و بدون دردسر ، که در این لحظه به نظر می رسد چیزی غیرقابل توصیف را فریب می دهد ، به صحنه می ایستد و به صندلی سوم می افتد ... او منزجر کننده است. - بازی های گرسنگی

امتیاز دقیق Gamemakers: 6/10 - فراموش کردن اینکه رنگ مو و چشم خاموش است به همین دلیل هارلسون به عنوان مربی که تصمیم گرفت تا عمل خود را به اندازه کافی انجام دهد تا به دختر خود کمک کند تا زنده بماند ، راحت باشد. عرصه

Primrose Everdeen
Lionsgate / Branden Stall for Looper

با استناد به ظاهر پیمروز اوردین در رمان ها ، چشم های فندق خود Willow Shields جای کریستالی آبی Prim را با مادرش به اشتراک گذاشت. او همچنین ممکن است "مقیاس [نوک] را با وزن هفتاد پوند خیس نشود" ، همانطور که توصیفش شده بود ، اما او همان ساخت ویف را داشت. او در حدود سن مناسب ، رنگ مو و رفتار ملایم بود ، اما او هرگز نباید آن سنجاقک Mockingjay را پوشیده بود. این یک عزیمت بزرگ از منبع اصلی بود ، زیرا در ابتدا دختر شهردار ، مادژ Undersee بود ، که پین ​​را برای خوش شانسی در بازی ها به Katniss اهدا کرد.

از نظر کاتنیس: صورت پریم به اندازه یک قطرات باران تازه است ، به همان اندازه دوست داشتنی که زالزالک برای او نامگذاری شده است ... به همین دلیل مادر من و پریم ، با موهای سبک و چشمان آبی خود ، همیشه از جای خود نگاه می کنند. آن ها هستند. - بازی های گرسنگی

امتیاز دقیق Gamemakers: 6/10 - اگر وانمود می کنیم که پین ​​Mockingjay هرگز به بلوز او وصل نشده بود ، او بیشتر شبیه به یک هشت است.

رئیس جمهور کوریولانوس اسنو
Lionsgate / Branden Stall for Looper

چرخش صفحه دونالد ساترلند به عنوان رئیس جمهور اسنو یکی از برجسته ترین آنها از مبدأ کتبی بود زیرا او شرور کوچک ، نازک و بد اخلاق کتاب ها نبود و لب های او مطمئناً مطابق با پیشرفت کارهای زحمتکش نبود.

تخت روی کاغذ. او همچنین دارای همان دهان کشیده و دردناک مانند دهان و مارهایی نیست که در داستان های کالینز شرح داده شده است ، و به غیر از صندلی های ریز و درشت خود ، به دلیل تمام نبودن عجیب او به راحتی می توانست به یک شهروند غیر کاپیتول خطا شود. . اما ، سلام ، حداقل آنها گل رز سفید را بر روی دامان او درست (با فرض آن ، بوی عطر گل رز را نیز بوجود آوردند).

از نگاه کاتنیس: مردی کوچک و سفید پوست که به نظر مبهم آشنا است در حال خواندن کتاب است. انگشت را در دست می گیرد انگار می گوید: "لحظه ای به من بده." سپس او می چرخد ​​و قلب من ضرب و شتم می خورد. من به چشم های خنده دار رئیس جمهور اسنو خیره می شوم ... رئیس جمهور اسنو لبخند می زند و برای اولین بار متوجه لب های او می شوم. من منتظر لب مار هستم ، یعنی هیچی نمی گم. اما او بیش از حد پر است ، پوست خیلی تنگ است. باید تعجب کنم که آیا دهان او تغییر کرده است تا او را جذاب تر کند. اگر چنین باشد ، اتلاف وقت و هزینه بود ، زیرا او به هیچ وجه جذاب نیست. - آتیش گرفتن

نمره دقت Gamemakers: 3/10 - از نظر شخصیتی ، نقطه نظر بود ، اما تغییر در ظاهر بسیار زیاد بود.

فینیک اودیر
Lionsgate / Branden Stall for Looper

این که آیا نسخه سام کلافلین از فینیک اودار مطابق با عضله ای فوق العاده خوب به نظر می رسد ، از منظر ذهنی است ، اما فیلمسازان مطمئناً هنگام بازی در نقش ، قاب او را مورد توجه قرار می دهند. او نه تنها از نظر ورزشی ، برنزه و تند و زننده است ، زیرا روز طولانی است ، بلکه او به دلیل کمبود پیراهن و تمایل به مکعب های شکر روی صفحه ، به اندازه کافی از بین رفته است. بعلاوه ، او به همان اندازه محکمی که قرار بود به سکس قابل اعتماد خود بچسبد. قابل توجه ترین تفاوت؟ این واقعیت که چشمانش به رنگ دریای سبز به اندازه صفحه نمایش قابل توجه نبود ، و موهای او بلوند شنی تر از برنز در بعضی از قسمت های فیلم ها بود.

از نظر کاتنیس: فینیک ، خوش تیپ و برنز مو از منطقه 4 که ده سال پیش در چهارده سالگی تاج گذاری کرد ... چشم های سبز معروف دریا او تنها اینچ از من است. او مکعب قندی را در دهان خود می کند و به اسب من تکیه می دهد ... من نمی توانم استدلال کنم که فینیک یکی از خیره کننده ترین و حساس ترین افراد روی کره زمین نیست. - آتیش گرفتن

امتیاز دقیق Gamemakers: 9/10 - اگر فقط آنها می توانند تماس های رنگی را در بودجه تولید قرار دهند ، وی عالی خواهد بود.

یوهانا میسون
Lionsgate / Branden Stall for Looper

از نظر شخصیتی ، نسخه سینمایی "جنا مالون" از یوهانا میسون زنگ مرده ای برای دختر شاداب و اسیدی بود که ما در کتاب ها آن را شناختیم و دوست داشتیم ، اما ظاهر او در فیلم ها کمی متفاوت بود. به عنوان مثال ، چشمان او به اندازه ی زیادی گسترده نیست و موهایش فشرده نشده است (تا زمانی که موکینگژای ، حداقل وقتی طاس بود ، حداقل). او همچنین از نظر شخصی که از منطقه بیرون آمده بود ، کمی عضلانی تر بود و به خصوص از آنجایی که قرار بود بتواند کاتنیس را در صحنه کوارت کوئل پایین بیاورد.

از نظر کاتنیس: یوهانا میسون. از منطقه 7 چوب و کاغذ ، بنابراین درخت. او با تصور بسیار قانع کننده خود را ضعیف و درمانده به دست آورد تا نادیده گرفته شود. سپس او توانایی شرورانه در قتل را نشان داد. موهای تند و تیز خود را بلند می کند و چشمان قهوه ای پهن را می چرخاند. "آیا لباس من افتضاح نیست؟ ..." - گرفتن آتش

امتیاز دقیق Gamemakers: 6/10 - مدل موی انتخابی و کمی مضراب زدن می توانست این یک حقیقت را به ماده منبع تبدیل کند ، اما ، سلام ، حداقل آنها نگرش درستی داشتند.

رئیس جمهور آلما سکه
Lionsgate / Branden Stall for Looper

همانطور که در محیط مکتوب نوشته شده است ، انتخاب جولیان مور به ریاست جمهوری سکه ، زن میانسال با موهای خاکستری مانند کلاه گیس و رنگ پریدگی بی رنگ است. البته ممکن است مور 50 سال نگذرد ، که سن تخمین زده شده سکه در کتابها بود ، اما از آنجا که این تقریب توسط چشم یک فرد 16 ساله انجام شده است ، به هر حال ممکن است خیلی ارزش داشته باشد. در همین حال ، رنگ چشم نقره ای او بیشتر با توضیحات مطابقت دارد ، اما می توانستند آن را کمی روشن تر جلوه دهند تا دقیق تر باشند زیرا مطمئناً در توضیحات مبالغه شده بودند.

در چشمان کاتنیس: او پنجاه یا بیشتر است ، با موهای خاکستری که در یک ورق بی دست و پا به شانه هایش می افتد. من تا حدودی مجذوب موهای او هستم ، زیرا بسیار یکنواخت است ، بنابراین بدون نقص ، یک انتهای شلاق ، حتی یک شکاف. چشمان او خاکستری است ، اما مانند چشم مردم از درز نیست. آنها بسیار کم رنگ هستند ، گویی تقریباً همه رنگ از آنها مکیده شده است. رنگ برافروخته ای که می خواهید از بین می رود. - مسخره

امتیاز دقیق Gamemakers: 9/10 - در این مرحله ، ما به معنای واقعی کلمه موها را تقسیم می کنیم زیرا این Alma Coin بود ، از طریق و از طریق.

روباه
Lionsgate / Branden Stall for Looper

در فیلم Hunger Games ، دیدگاه ژاکلین امرسون از Foxface همان موهای قرمز روشن و استعداد رازداری و بقای کم حرفی که در کتاب ها دارد ، دارد اما نسخه فیلم نیز بسیار کم نظیر تر است (و عاری از چهره شبیه روباه است. ویژگی ها) از طرفداران ممکن است انتظار داشته باشید. شاید بخشی از دلیل کمی ناشناخته بودن وی این باشد که بیشتر اوقات او در عرصه صحنه ناپدید می شود و به جز آموزش دیوانه کننده در ایستگاه پازل duri می گوید و کارهای بسیار کمی می کند.

بخش های آماده سازی را با این وجود ، هیچ شباهتی بین این نسخه و تقریباً حیوان ظاهری او بر روی کاغذ وجود ندارد ، به خصوص بدون هیچ گونه نگاه کهربا یا قاب ریز او که نشان داده شده است.

از نظر کاتنیس: چیزی در مورد آن پوزخند حیرت انگیز وجود دارد که من را یقین می کند که دوست داشتن Foxface در نهایت باعث می شود چاقوی پشت من بیفتد. - بازی های گرسنگی

امتیاز دقیق Gamemakers: 6/10 - هر کس می تواند یک بطری رنگ مو قرمز را باز کند و بگوید Foxface است ، اما نگاه کردن به قسمت کاملاً چیز دیگری است. این کاپیتول است ، به یاد دارید؟ توصیف کسی که از ویژگی های شبیه حیوانات است در واقع به معنای چیزی در این داستان است ، زیرا ، می دانید غیر معمول نیست (همچنین به: دجله مراجعه کنید).

آستانه
Lionsgate / Branden Stall for Looper

شاید برای گری راس نویسنده-کارگردان باهوش بود که اندازه و قامت برجسته ترش را در اقتباس فیلم صدا کند ، زیرا اگر او به صورت نوشته شده ظاهر می شد ، به هیچ وجه مخاطبان باور نمی کنند که او در یک و یک مبارزه کشته شود. با کاتو (الکساندر لودویگ) ، حتی اگر اولی ادای احترام حرفه ای بود. در کتاب اول ، او از داشتن چشمان طلایی ، ایستاده به طول بیش از شش پا و ورزش ساخت گاو از آن روزها در بخش کشاورزی توصیف شده است. با این حال ، همانطور که دایو اوکینی در این فیلم بازی کرد ، از نظر اندازه و رفتار بسیار نزدیکتر بود و تصمیم خود را برای قتل کتنیس در هنگام فرصت بیشتر باورپذیر می کرد.

از نگاه کاتنیس: پسر ادای احترام از منطقه 11 ، Thresh ، پوست تیره ای مانند Rue دارد ، اما شباهت در آنجا متوقف می شود. او یکی از غول ها است ، احتمالاً شش و نیم پا بلند و مانند گاو ساخته شده است ، اما من متوجه شدم او دعوت نامه های مشاغل حرفه ای را برای پیوستن به جمع آنها رد کرد. درعوض او بسیار انفرادی بوده و با هیچ کس صحبت نمی کند و علاقه چندانی به آموزش ندارد. - سه شنبه

امتیاز دقیق Gamemakers: 7/10 - او تقریبا به اندازه تهدیدآمیز نیست ، و او در تمرین بسیار جذاب تر از نسخه کتبی خود است.

غم و اندوه
Lionsgate / Branden Stall for Looper

گلپ ، غم و اندوه بسیاری از خوانندگان Hunger Games در مورد این واقعیت که Rue همانطور که آماندالا استنبرگ بازی می کند ، در فیلم اول به دلیل داشتن پوست قهوه ای نشان داده شده بودند ، به شدت درگیر بودند ، اما این یک تفسیر اشتباه از منبع منبع بود زیرا در حالی که به او گفته شد از لحاظ وضعیت و اندازه به پریمی شباهت دارد ، وی به طور ویژه به عنوان سیاه در کتاب توصیف شده است. بازنمایی فیلم از نوجوان ریز و درشت و سریع روی پاهای او در مورد نگارش دقیق بود و به او لبخند آویز کننده روده ای می داد که کتنیس را در هر دو نسخه تحت تأثیر قرار داد. او کاملاً ضعیف نبود که روی کاغذ باشد ، اما این تنها تفاوت عمده ای است که می توان در آن یافت.

از نظر کاتنیس: او دوازده ساله است ، کسی که مرا از قد بلند به من یادآوری کرد. از نزدیک نزدیک به ده نگاه می کند. او دارای پوست روشن ، تیره ، چشم و براق قهوه ای است و با بازوهایی که کمی به طرف آن کشیده شده است ، روی انگشتان پا کج می شود ، گویی آماده است تا با کمترین صدا بال را بگیرد. فکر کردن به یک پرنده غیرممکن است. - بازی های گرسنگی

نمره دقت Gamemakers: 10/10 - او عالی بود. سوت Mockingjay چهار نت را نشانه گذاری کنید تا چقدر مناسب آنها غم و اندوه است.

  • محسن سلحشوری